HABER49-Yakutiye Belediye Başkanı Mahmut Uçar, Muharrem Ayı'nın manevi iklimine dikkat çekerek, "Muharrem Ayı dolayısıyla cuma namazının ardından hemşehrilerimize aşure ikramında bulunduk. Paylaşmanın, dayanışmanın ve kardeşliğin simgesi olan bu mübarek ayın ülkemize, milletimize ve tüm İslam âlemine hayırlar getirmesini diliyorum." ifadelerini kullandı.

Van’da kuduz vakası: Mahalle karantinaya alındı
Van’da kuduz vakası: Mahalle karantinaya alındı
İçeriği Görüntüle

Kaynak: İHA