HABER49-Bitlis Devlet Hastanesi Başhekimliği görevine atanan Muş Devlet Hastanesi Başkekimi Uzman Dr. Yalçın Güzelel, Muş Valisi Avni Çakır’ı makamında ziyaret ederek desteklerinden dolayı kendisine teşekkür etti.
Vali Çakır, Dr. Güzelel’i yeni görevi dolayısıyla tebrik ederek Muş’ta görev yaptığı süre boyunca sağlık hizmetlerinin geliştirilmesine yönelik çalışmalarını takdirle karşıladıklarını ifade etti.
Görev süresi boyunca il genelinde sağlık hizmetlerinin daha etkin ve verimli sunulması adına önemli katkılar sağladığı belirtilen Güzelel’e teşekkür eden Vali Çakır, özverili çalışmalarından dolayı memnuniyetini dile getirdi.

Uzman Dr. Yalçın Güzelel de Muş’ta görev yapmaktan duyduğu memnuniyeti ifade ederek, gösterilen ilgi ve destekten dolayı Vali Çakır’a teşekkür etti.
Ziyaret, karşılıklı iyi dileklerin iletilmesi ve hatıra fotoğrafı çekilmesinin ardından sona erdi.




