HABER49-Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) Hentbol 1. Etap 7. Grup Müsabakaları, Muş’ta başladı. Muş Yeni Spor Salonu’nda düzenlenen organizasyonda farklı illerden gelen 260 sporcu, bir üst etaba yükselmek için ter döküyor.

Whatsapp Image 2026 06 25 At 12.42.12

Muş Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü koordinesinde gerçekleştirilen müsabakalara 145 erkek ve 115 kız sporcu katılırken, sporculara 50 antrenör ve idareci eşlik ediyor. Üç gün sürecek turnuvada genç hentbolcular hem başarılı olmak için mücadele ediyor.

Whatsapp Image 2026 06 25 At 12.42.12 (1)

“ÇOCUKLAR HEM ÖZGÜVEN KAZANIYOR HEM KENDİLERİNİ GELİŞTİRİYOR”

Müsabakaları takip eden Muş Gençlik ve Spor İl Müdürü Yusuf Kılıç, gençlerin sporla iç içe olmasının önemine dikkat çekti. Kılıç, “Spor, gençlerimizin hem fiziksel hem de sosyal gelişiminde önemli bir yere sahiptir. ANALİG gibi organizasyonlar, çocuklarımızın kendilerini geliştirmelerine, özgüven kazanmalarına ve farklı şehirlerden gelen sporcularla kaynaşmalarına imkan sağlıyor. Burada mücadele eden tüm sporcularımızı kutluyor, başarılar diliyorum” dedi.

Whatsapp Image 2026 06 25 At 12.42.12 (2)

Muş’ta düzenlenen organizasyonun kentin spor altyapısına ve spor turizmine katkı sunduğunu da belirten Kılıç, gençlere yönelik sportif faaliyetlerin artarak devam edeceğini ifade etti.

Whatsapp Image 2026 06 25 At 12.42.13

Grup müsabakalarının ardından başarılı takımlar bir üst etaba yükselme hakkı elde edecek.

Whatsapp Image 2026 06 25 At 12.42.13 (1)

Whatsapp Image 2026 06 25 At 12.42.14

Whatsapp Image 2026 06 25 At 12.42.14 (1)

Whatsapp Image 2026 06 25 At 12.42.14 (2)

Whatsapp Image 2026 06 25 At 12.42.14 (3)

Whatsapp Image 2026 06 25 At 12.42.15

Muş yeni gençlik merkezine kavuşuyor
Muş yeni gençlik merkezine kavuşuyor
İçeriği Görüntüle

Whatsapp Image 2026 06 25 At 12.42.15 (1)

Muhabir: SERCAN ÜMİT