Bölge

Yakutiye Belediyesi'nden Muharrem Ayı'nda aşure ikramı

Erzurum'da Yakutiye Belediyesi, Muharrem Ayı dolayısıyla cuma namazının ardından camilerde vatandaşlara aşure dağıttı.

Abone Ol

HABER49-Yakutiye Belediye Başkanı Mahmut Uçar, Muharrem Ayı'nın manevi iklimine dikkat çekerek, "Muharrem Ayı dolayısıyla cuma namazının ardından hemşehrilerimize aşure ikramında bulunduk. Paylaşmanın, dayanışmanın ve kardeşliğin simgesi olan bu mübarek ayın ülkemize, milletimize ve tüm İslam âlemine hayırlar getirmesini diliyorum." ifadelerini kullandı.