Oltu’da Muharrem ayı dolayısıyla aşure ikramı
Oltu’da Muharrem ayı dolayısıyla aşure ikramı
İçeriği Görüntüle

HABER49-İlçeye bağlı mahallede bir köpekte yapılan testin pozitif çıkmasının ardından ekipler harekete geçti. Mahalleye hayvan giriş ve çıkışları yasaklanırken, vatandaşlar da olası risklere karşı bilgilendirildi.

İpekyolu Belediyesi Veterinerlik İşleri Müdürlüğü ekipleri, mahallede ev ev dolaşarak hayvan sahiplerini ve vatandaşları kuduz hastalığına karşı alınması gereken önlemler konusunda uyardı.

Veterinerlik İşleri Müdürlüğü Saha Şefi Şaban Bor, tespit edilen vakaya hızlı şekilde müdahale edildiğini belirterek, mahallede karantina sürecinin devam ettiğini söyledi. Bor, özellikle çocukların sahipsiz hayvanlarla temas etmemesi konusunda ailelere uyarılarda bulunduklarını ifade etti.

Kaynak: İHA