HABER49-Türkiye’den İran’a ihracat yüklerini ulaştırmak üzere sınır kapısına gelen tır sürücüleri, gümrük işlemlerinin yavaşlamasıyla uzun süre beklemek zorunda kaldı. İran gümrüğünde yaşanan teknik arıza nedeniyle geçişlerde aksama yaşanırken, araç yoğunluğu kısa sürede kilometrelerce uzadı.
Bölgede park alanı bulunmaması nedeniyle tırların yol kenarlarında sıra oluşturduğu görülürken, sürücüler bekleyişin zorlaştığını ifade etti.
Yetkililerin sorunun çözümü için çalışmalarını sürdürdüğü öğrenilirken, sınır kapısındaki yoğunluğun giderilmesinin ardından geçişlerin normale dönmesi bekleniyor.