HABER49-Yakutiye 2 Nolu Sentetik Futbol Sahası’nda gerçekleştirilen organizasyona 21 erkek ve 13 kız takımı katıldı. Açılış töreninde konuşan Erzurum Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü Spor Hizmetleri Müdürü Erdoğan Dönmez, sporculara başarılar dileyerek turnuvanın fair play ruhu içerisinde geçmesini temenni etti.
Müsabakalar sonunda iki erkek ve iki kız takımı olmak üzere toplam 4 ekip Türkiye finallerine katılma hakkı elde edecek. Turnuva kapsamında Erzurum’a gelen sporcuların, şehrin spor tesislerinden ve buz pateni salonlarından da faydalanabileceği belirtildi.