HABER49-Kurtalan ilçesinde tarlalara giren biçerdöverler, aylar süren emeğin karşılığını almak için yoğun mesai yapmaya başladı. Yağışların ürün gelişimine olumlu katkı sağladığını belirten üreticiler, bu yıl rekoltenin artmasını umut ediyor.
Çiftçi Osman Butekin, son yıllarda yaşanan kuraklığın verimi düşürdüğünü hatırlatarak, bu sezon yağışların bereket getirdiğini söyledi. Butekin, “2026 yılı hasat dönemine başladık. Bu yıl yağışların etkisiyle iyi bir verim bekliyoruz. İnşallah bereketli bir sezon olacak” dedi.
Tüm çiftçilere hayırlı hasatlar dileyen Butekin, “Emek veren herkesin karşılığını almasını temenni ediyorum. Bol ve bereketli bir yıl olsun” ifadelerini kullandı.




