HABER49-Sezon başında Çaykur Rizespor’dan kiralık olarak kadroya katılan deneyimli kanat oyuncusu, sözleşmesinin sona ermesiyle Erzurumspor’a veda etti.
2025-2026 sezonunda Erzurumspor formasıyla 35 lig maçına çıkan 29 yaşındaki futbolcu, 8 gol ve 3 asistlik katkı sağlayarak takımın şampiyonluk yolculuğunda önemli rol oynadı. Sahada 2 bin 407 dakika görev yapan Keser, performansı ve mücadeleci yapısıyla taraftarların takdirini kazandı. Ziraat Türkiye Kupası’nda da 2 maçta forma giyen oyuncu, 1 asist yaptı.
Sosyal medya hesabından yayımladığı mesajla kulübe ve taraftarlara teşekkür eden Benhur Keser, Erzurumspor’da geçirdiği sezonun kariyerinin en özel dönemlerinden biri olduğunu ifade etti.
Şampiyonluk sevinci yaşayarak Erzurumspor’u yeniden Süper Lig’e taşımanın gururunu yaşadığını belirten Keser, kulüp yöneticilerine, teknik heyete, takım arkadaşlarına ve taraftarlara teşekkür ederek yeni bir futbol yolculuğuna çıktığını dile getirdi.
Başarılı oyuncunun vedası, şampiyonluk sezonunun ardından Erzurumspor camiasında duygusal anlara neden oldu.