HABER49- Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı tarafından Oltu Aslanpaşa Camii avlusunda gerçekleştirilen programa vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi. Cuma namazı sonrası düzenlenen etkinlikte vatandaşlara aşure ikram edildi.
Oltu Kaymakamı Mustafa Çelik de programa katılarak vatandaşlarla bir araya geldi. Kaymakam Çelik, Muharrem ayının birlik ve beraberlik duygularını güçlendirdiğini belirterek etkinliğin hayırlara vesile olmasını diledi.
Kaynak: İHA




