HABER49- İzmir’de düzenlenen U18 Türkiye Atletizm Şampiyonası’nda mücadele eden Muşlu milli sporcu Elif Çelik, 2000 metre engelli yarışında Türkiye şampiyonu oldu. Yarışı 6 dakika 45 saniyelik dereceyle tamamlayan Çelik, hem altın madalyanın sahibi oldu hem de kişisel en iyi derecesini elde etti.

SLOVAKYA’DA TÜRKİYE’Yİ TEMSİL EDECEK

Türkiye şampiyonluğunu kazanan Elif Çelik, elde ettiği dereceyle 4 Temmuz’da Slovakya’da düzenlenecek U18 Balkan Atletizm Şampiyonası’nda Türkiye adına yarışma hakkı kazandı.

Milli formayla Balkan Şampiyonası’nda piste çıkacak olan Çelik, uluslararası organizasyonda Türkiye’yi temsil edecek.

Muşspor’da transferler kampa yetişecek
Muşspor’da transferler kampa yetişecek
İçeriği Görüntüle

MUŞ GENÇLİK VE SPOR İL MÜDÜRLÜĞÜ’NDEN TEBRİK MESAJI

Muş Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, Ülkemizi uluslararası düzeyde temsil etme hakkı kazanan sporcumuz Elif Çelik’i ve bu büyük başarıda emeği geçen tüm antrenörlerimizi yürekten tebrik eder, sporcumuza Slovakya’da gerçekleştirilecek Balkan Şampiyonası’nda başarılar dileriz” ifadelerine yer verildi.

Muhabir: AYŞEGÜL MUTLU