HABER49-Muş’un merkez Güzeltepe mahallesinde bitkin halde bulunan leylek yavruları, veteriner hekim tarafından yapılan tedavilerinin ardından tekrar yuvalarına bırakıldı.

Muş'ta ikinci çilek hasadı başladı: ‘Kendin topla kendin ye’
Muş'ta ikinci çilek hasadı başladı: ‘Kendin topla kendin ye’
İçeriği Görüntüle

Untitled 1-8871

Güzeltepe sakinleri, mahalledeki yuvalarında hareketsiz duran ve sağlık durumlarının iyi olmadığını fark ettikleri leylek yavruları için yetkililerden yardım istedi. İhbar üzerine harekete geçen veteriner hekim, bölgeye gelerek yavruların sağlığını kontrol etti.

Untitled 4-668

SICAK HAVADAN BİTKİN DÜŞEN YAVRULAR SAĞLIĞINA KAVUŞTU

Yapılan muayenede, sıcak hava ve beslenme kaynaklı sorunlar nedeniyle bitkin düştüğü belirlenen yavrulara gerekli müdahale yapıldı. Tedavi sürecinin ardından sağlıklarına kavuşan leylek yavruları, doğal yaşam yuvalarına geri bırakıldı.

Untitled 5-478

Mahalle sakinleri, leyleklerin yeniden sağlıklarına kavuşarak yuvalarına dönmesinden dolayı büyük mutluluk duyduklarını ifade etti. Veteriner hekim ise vatandaşların duyarlılığına teşekkür ederek, yaban hayvanlarının korunması konusunda benzer hassasiyetin devam etmesi gerektiğini vurguladı.

Untitled 3-1021

Muhabir: HARUN SEÇKİN