HABER49-Muş Tarım ve Orman İl Müdürlüğü ekipleri, öğrencilerin sağlıklı ve güvenilir gıdaya erişimini sağlamak amacıyla okul kantinlerine yönelik denetimlerini sürdürüyor. İl merkezi ve ilçelerde gerçekleştirilen kontrollerde kantinlerin hijyen koşulları, satışı yapılan ürünlerin mevzuata uygunluğu, son kullanma tarihleri ile gıda saklama şartları incelendi. Denetimlerde ayrıca personel hijyeni ve kullanılan ekipmanların temizliği de kontrol edildi.Whatsapp Image 2026 06 23 At 16.21.30

DENETİMLER YIL BOYU SÜRÜYOR

Tarım ve Orman İl Müdürü Necattin Gönç, okul kantinlerinin çocukların sağlığı açısından büyük önem taşıdığını belirterek, denetimlerin yalnızca belirli dönemlerde değil, yıl boyunca planlı şekilde sürdürüldüğünü söyledi.

Muş’ta rotasını kaybeden paraşütçü kaza geçirdi
Muş’ta rotasını kaybeden paraşütçü kaza geçirdi
İçeriği Görüntüle

Whatsapp Image 2026 06 23 At 16.21.29 (2)

Denetimlerin rehberlik amacı da taşıdığını ifade eden Gönç, kantin işletmecilerinin gıda güvenliği konusunda bilgilendirildiğini kaydetti.

Whatsapp Image 2026 06 23 At 16.21.30 (1)

Öğrencilerin güvenli gıdaya erişiminin öncelikleri olduğunu vurgulayan Gönç, okul kantinlerine yönelik kontrollerin eğitim-öğretim yılı boyunca aralıksız devam edeceğini bildirdi.

Whatsapp Image 2026 06 23 At 16.21.29 (1)

Whatsapp Image 2026 06 23 At 16.21.30 (2)

Whatsapp Image 2026 06 23 At 16.21.31

Whatsapp Image 2026 06 23 At 16.21.31 (1)

Muhabir: NURAN ALTİNTAŞ