HABER49-Muş Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü ev sahipliğinde Yeni Spor Salonu'nda düzenlenen ANALİG Hentbol 1. Etap 7. Grup Müsabakaları sona erdi. Farklı illerden sporcuların katılımıyla gerçekleştirilen organizasyonda, genç hentbolcular kıyasıya mücadele etti. Büyük heyecana sahne olan karşılaşmaların ardından dereceye giren takımlar belli oldu.

BAŞARILI SPORCULARI ÖDÜLLERİNİ YUSUF KILIÇ VERDİ
Müsabakaların kapanış programına katılan Gençlik ve Spor İl Müdürü Yusuf Kılıç, başarılı takımları tebrik ederek sporculara ödüllerini takdim etti. Kılıç, organizasyonda emeği geçen hakemlere, antrenörlere ve tüm katılımcılara teşekkür ederek, sporun gelişimine katkı sağlayan organizasyonların önemine dikkat çekti.

Ödül töreninin ardından dereceye giren takımlar, kupa ve madalyalarıyla hatıra fotoğrafı çektirirken, organizasyon başarıyla tamamlandı.




