HABER49- Muş Fen Lisesi’nde eğitimlerini başarıyla tamamlayan 12. sınıf öğrencileri, düzenlenen törenle mezuniyet coşkusunu yaşadı. Okul bahçesinde gerçekleştirilen program, duygusal anlara ve renkli görüntülere sahne oldu.
Muş Fen Lisesi, 2025-2026 eğitim-öğretim yılının sonunda mezun olan 12. sınıf öğrencileri için görkemli bir veda törenine ev sahipliği yaptı. Öğrenci, öğretmen ve velilerin yoğun katılımıyla okul bahçesinde düzenlenen etkinlikte, gençlerin mezuniyet sevinci görülmeye değerdi.

"FENER ŞAMPİYON OLMADAN SEYİT MEZUN OLDU"
Tören boyunca öğrenciler arasında neşeli anlar yaşanırken, bir öğrencinin taşıdığı pankart katılımcıların dikkatini çekti. Öğrencinin, “Fener Şampiyon Olmadan Seyit Mezun Oldu” yazılı pankartı, törenin en çok konuşulan ve gülümseten anlarından biri oldu.

BAYRAK VE FLAMA DEVRİ GERÇEKLEŞTİ
Programın açılış konuşmasını yapan Okul Müdürü Kasım Aktaş, öğrencilerin akademik başarılarının yanı sıra sosyal hayattaki katkılarına vurgu yaptı. Aktaş, mezunlara hitaben, “Eğitim yolculuğunuzun bu önemli basamağını başarıyla tamamladınız. Hepinizin gelecekte ülkemize ve toplumumuza önemli hizmetler sunacağına inancım tamdır” dedi.

Konuşmaların ardından, Muş Fen Lisesi’nin geleneksel bayrak ve flama teslim töreni yapıldı. 12. sınıf öğrencileri, okulun kutsal emaneti olan flamayı 11. sınıf öğrencilerine devrederek sorumluluk bayrağını bir sonraki kuşağa taşıdı.

OKUL BİRİNCİSİ KÜTÜĞE ADINI ÇAKTI
Törende, dönem boyunca gösterdikleri başarılarla dereceye giren öğrenciler ödüllendirildi. Okul birincisi, yaptığı veda konuşmasında desteklerinden dolayı ailesine, öğretmenlerine ve arkadaşlarına teşekkür etti. Konuşmanın ardından okul birincisi, geleneği bozmayarak mezuniyet kütüğüne isminin yazılı olduğu plaketi çaktı.

Diplomalarını büyük bir gururla alan öğrenciler, törenin sonunda keplerini havaya fırlatarak mezuniyetin tadını çıkardı. Aileleri ve öğretmenleriyle bu özel günü ölümsüzleştiren gençler, yeni bir hayata başlamanın heyecanını yaşadı.












