Bölge

Kızılay’dan Elazığ’da Muharrem Ayı dolayısıyla aşure ikramı

Türk Kızılay Elazığ Şubesi, Muharrem Ayı kapsamında cuma namazının ardından vatandaşlara aşure dağıttı.

Abone Ol

HABER49- Cuma namazı çıkışında gerçekleştirilen etkinlikte, Kızılay gönüllüleri tarafından hazırlanan aşureler cami cemaati ve vatandaşlara ikram edildi. Yoğun ilgi gören programda paylaşma ve dayanışma geleneği yaşatıldı.

Türk Kızılay Elazığ Şube Başkanı Rahman Kızılkaya, Muharrem Ayı'nın birlik ve beraberliğin pekişmesine vesile olmasını dileyerek, bu tür etkinliklerle paylaşma kültürünü yaşatmayı amaçladıklarını söyledi.

Vatandaşlar da aşure ikramı nedeniyle Kızılay ekiplerine teşekkür etti.