HABER49- Kemaliye Kaymakamlığından yapılan açıklamaya göre, Kemaliye Toplum Sağlığı Merkezi ile Bekir Tiryakioğlu İlçe Hastanesi iş birliğinde gerçekleştirilen eğitimlerde öğrencilere ve vatandaşlara KKKA hastalığı hakkında bilgi verildi.
Eğitimlerde, kene tutunması durumunda yapılması gerekenler, hastalığın bulaşma yolları ve korunma yöntemleri anlatıldı. Katılımcılara ayrıca konuya ilişkin bilgilendirici broşürler dağıtıldı.
Yetkililer, özellikle yaz aylarında kırsal alanlarda bulunan vatandaşların kene temasına karşı dikkatli olmaları ve kene tutunması durumunda vakit kaybetmeden en yakın sağlık kuruluşuna başvurmaları gerektiğini vurguladı.
Açıklamada, halk sağlığının korunmasına yönelik eğitim ve bilinçlendirme çalışmalarının ilgili kurumların koordinasyonunda sürdürüleceği belirtildi.