HABER49-Kemaliye Kaymakamı Emirhan Arıkan, Doğa Koruma ve Milli Parklar Genel Müdürlüğü ile Erzincan İl Müdürlüğü yetkililerini makamında kabul etti.

Görüşmede ilçede yürütülen biyolojik çeşitlilik, doğal yaşamın korunması ve envanter çalışmaları ele alınarak mevcut faaliyetler hakkında değerlendirme yapıldı. Yetkililer, çalışmaların geliştirilmesine yönelik görüş alışverişinde bulundu.

Erzincan’da Hububat ve Bakliyat Tesisi İncelendi
Erzincan’da Hububat ve Bakliyat Tesisi İncelendi
İçeriği Görüntüle

Kaynak: İHA