HABER49-Dernek tarafından sosyal medya üzerinden yapılan açıklamada, başvurunun hukuk ekibi aracılığıyla gerçekleştirildiği belirtilerek, Erzurumspor’un elde ettiği şampiyonluğun sembolik bir uygulamayla taçlandırılmasının amaçlandığı ifade edildi.
Paylaşımda, e-Devlet sistemi üzerinden yapılan başvuruya ilişkin görsellere de yer verildi. Görsellerde, başvurunun Diyarbakır Valiliği İl Yazı İşleri Müdürlüğü’ne "Tanıtıcı bayrakların kullanım izni başvurusu" kapsamında iletildiği görüldü.
Başvuru metninde, şehirler arasındaki kardeşlik ve dayanışma duygularının güçlendirilmesine vurgu yapılarak, On Gözlü Köprü’ye Erzurumspor bayrağının uygun görülecek bir süre boyunca asılması talep edildi.
Öte yandan başvurunun ilgili makamlar tarafından değerlendirilmek üzere işleme alındığı bildirildi.





