Bölge

Erzincan'da Sağlıklı Yaşam Ligi'nde Ödüller Sahiplerini Buldu

Erzincan'da öğrenciler arasında sağlıklı yaşam alışkanlıklarını yaygınlaştırmak amacıyla düzenlenen Sağlıklı Yaşam ve İyilik Ligi'nin kapanış ve ödül töreni gerçekleştirildi.

Abone Ol

HABER49-Valilik ile Yeşilay iş birliğinde yürütülen projeye il genelindeki 105 okuldan 28 bin 804 öğrenci katılım sağladı. Müftülük Konferans Salonu'nda düzenlenen törene Erzincan Valisi Hamza Aydoğdu, Yeşilay Genel Başkanı Mehmet Dinç ve protokol üyeleri katıldı.

Amaç Sağlıklı ve İyi Nesiller Yetiştirmek

Törende konuşan Vali Aydoğdu, proje kapsamında öğrencilerin enerjilerinin olumlu davranışlara yönlendirilmesinin hedeflendiğini belirterek, çalışmanın okuldan aileye ve topluma uzanan bir farkındalık oluşturduğunu ifade etti.

Program, ilkokul, ortaokul ve lise kategorilerinde dereceye giren okullara ödüllerinin verilmesiyle sona erdi.