HABER49-Programa Erzincan Valisi Hamza Aydoğdu, vali yardımcıları ve kaymakamlar katıldı. Programda Refahiye Kaymakamı Halil İbrahim Köroğlu, Çayırlı Kaymakamı İsmail Battal, İliç Kaymakamı Ömer Sirkeci ve Otlukbeli Kaymakamı İbrahim Gökçe onurlandırıldı.
Vali Aydoğdu, görev süreleri boyunca Erzincan'a katkı sunan kaymakamlara teşekkür ederek yeni görev yerlerinde başarılar diledi. Program, tayini çıkan kaymakamlara şilt ve başarı belgelerinin takdim edilmesiyle sona erdi.
Kaynak: İHA





