HABER49-15 Temmuz Parkı’nda gerçekleştirilen etkinliğe ilçedeki 6, 7, 10 ve 11. sınıf öğrencileri katıldı. Öğrenciler, kitap kahramanlarını canlandırarak ve eserleri görsel çalışmalara dönüştürerek izleyenlere sundu.
İlçe Milli Eğitim Müdürü Burhan Kurt, etkinliğin öğrencilerin okuma alışkanlığını geliştirmeyi ve anlama becerilerini artırmayı hedeflediğini belirtti.
Program kapsamında 1743 öğrencinin yer aldığı çalışmalardan seçilen 30 etkinlik sergilenirken, şenlik gün boyu yoğun ilgi gördü.