HABER49-Elazığ İl Sağlık Müdürlüğü tarafından gerçekleştirilen eğitim, İl Sağlık Müdürü Dr. Emrah Gecekuşu’nun katılımıyla başladı. Programa sağlık tesislerinde ve özel hastanelerde görev yapan koordinatör ebeler ile ilgili birim sorumluları katıldı.
Eğitimde anne ve bebek sağlığının geliştirilmesi, normal doğumun teşviki, riskli gebeliklerin erken tespiti, doğum öncesi ve sonrası takip süreçleri ile ebelik hizmetlerinin güçlendirilmesi konularında bilgilendirmeler yapıldı.
Yetkililer, uygulamanın gebelik sürecinde anne ve bebek sağlığını desteklemeyi amaçladığını ifade etti.