HABER49-Her ay düzenli olarak yapılan toplantıda, hastanenin farklı birimlerinde görev yapan çalışanlar çalışma koşulları, hizmet süreçlerinde yaşanan sorunlar ve çözüm önerileri hakkında değerlendirmelerde bulundu.
Toplantıda, personelin ilettiği talepler dikkatle dinlenirken, sağlık hizmetlerinin daha etkin ve verimli sunulmasına yönelik fikir alışverişi yapıldı. Kurumsal işleyişin geliştirilmesi için önerilerin dikkate alınacağı ifade edildi.