HABER49- Erzurum Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü Kamp Eğitim Merkezi’nde (KEM) konaklayan milliler, kondisyon çalışmalarını atletizm tartan pistte sürdürüyor. 16 sporcunun yer aldığı kampta milli takım, yoğun antrenman programıyla hazırlıklarını devam ettiriyor.
Teknik ekipte antrenörler ve performans uzmanlarının görev aldığı kampın, sporcuların dayanıklılık ve form düzeyine katkı sağlaması hedefleniyor.
Boks A Milli Takımı Başantrenörü, Erzurum’un kamp için ideal bir merkez olduğunu belirterek çalışmaların verimli geçtiğini ifade etti. Sporcuların da kamptan memnun olduğu ve hazırlık sürecini en iyi şekilde değerlendirdiği kaydedildi.