HABER49-Yaklaşık 3 yıldır Arpaçay’da görev yaptığını belirten Akköz, kurum amirleri ve personellerle bir araya gelerek bu süreçte yürütülen çalışmaların iş birliği içinde gerçekleştirildiğini ifade etti.
Kurumların çalışmalarından memnuniyet duyduğunu dile getiren Akköz, görev süresi boyunca emek veren tüm personele teşekkür ederek vedalaştı.
Kurum amirleri ise Kaymakam Akköz’e hizmetlerinden dolayı teşekkür ederek yeni görev yerinde başarılar diledi.