HABER49-Belediye Fen İşleri Müdürlüğü ekiplerince yürütülen çalışmalar kapsamında, kullanım ömrünü tamamlayan ve yıpranan kaldırımlar modern standartlara uygun şekilde yenilenirken, ihtiyaç duyulan noktalarda da yeni kaldırımlar inşa ediliyor.
Belediye yetkilileri, çalışmaların belirlenen program çerçevesinde devam ettiğini belirterek, tamamlanan bölgelerde yayaların daha güvenli bir şekilde ulaşım sağlayacağını ve kent estetiğine de önemli katkı sunulacağını ifade etti.
Çalışmaları memnuniyetle karşılayan vatandaşlar ise yenilenen kaldırımlar sayesinde günlük yaşamın daha konforlu hale geleceğini dile getirdi. Belediye ekiplerinin, çalışmaları kısa sürede tamamlayarak tüm kaldırımları vatandaşların kullanımına açmayı hedeflediği bildirildi.





